Reklamácie
Naše produkty vyrábame s dôrazom na kvalitu. Ak však objavíte akýkoľvek problém, poskytneme rýchle riešenie.
Ako postupovať pri reklamácii:
- Pošlite žiadosť o reklamáciu spolu s vyplneným Reklamačným protokolom na e-mail: reklamace@baagl.cz.
- Pre urýchlenie procesu pripojte fotografiu reklamovaného tovaru/závady a číslo objednávky (nájdete v e-mailovom potvrdení objednávky alebo na faktúre).
- Pri nákupe na predajni priložte kópiu účtenky
- Po prijatí vašej žiadosti vás reklamačné oddelenie bude informovať o ďalšom postupe.
V prípade, že bude reklamácia riešená opravou závady, obdržíte od nás vratkový kód, vďaka ktorému môžete reklamovaný tovar zdarma odoslať k nám prostredníctvom pobočiek Packety na našu adresu:
PRESCO GROUP, a.s.
Reklamační oddělení
U Pekařky 484/1 a
180 00 Praha 8