Reklamácie

Naše produkty vyrábame s dôrazom na kvalitu. Ak však objavíte akýkoľvek problém, poskytneme rýchle riešenie.

Ako postupovať pri reklamácii:

  1. Pošlite žiadosť o reklamáciu spolu s vyplneným Reklamačným protokolom na e-mail: reklamace@baagl.cz.
    • Pre urýchlenie procesu pripojte fotografiu reklamovaného tovaru/závady a číslo objednávky (nájdete v e-mailovom potvrdení objednávky alebo na faktúre).
    • Pri nákupe na predajni priložte kópiu účtenky
  2. Po prijatí vašej žiadosti vás reklamačné oddelenie bude informovať o ďalšom postupe.

V prípade, že bude reklamácia riešená opravou závady, obdržíte od nás vratkový kód, vďaka ktorému môžete reklamovaný tovar zdarma odoslať k nám prostredníctvom pobočiek Packety na našu adresu:

PRESCO GROUP, a.s.
Reklamační oddělení
U Pekařky 484/1 a
180 00 Praha 8